نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3658
-
الف
+

نشر سریال خاطره انگیز «سلطان و شبان» به زودی از شبکه آی فیلم 2

به درخواست مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی ، سریال تاریخی «سلطان و شبان» به زودی از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، به دلیل درخواست مکرر بینندگان محترم شبکه تلویزیونی آی فیلم 2، سریال «سلطان و شبان» از شنبه 25 عقرب / آبان 1398 خورشیدی مهمان خانه‌های مخاطبان افغانستانی ، تاجیکستانی و دیگر فارسی زبانان جهان می‌شود.

آخرین قسمت سریال تاریخی «شیخ بهایی» شام جمعه 24 عقرب / آبان 1398 نشر خواهد شد و پس از آن سریال پر خاطره «سلطان و شبان» که از سریال های پردرخواست نیز می باشد ، از تلویزیون آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

«داریوش فرهنگ» کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون سریال «سلطان و شبان» یکی از ماندگارترین سریال های تاریخی و کمیدی دهه 60 را برای تلویزیون ایران ساخته و نامش را در جمع ماندگارترین های تلویزیون ثبت کرده است.

سریال «سلطان و شبان» روایتی از زندگی یک سلطان بی کفایت است که از قضا سلطان یک شب خواب عجیبی می‌بیند که تعبیر شومی برای آن متصور است. وزیر اعظم، سلطان بانو و خواب‌گزار اعظم پس از مشورت با یکدیگر، پیشنهاد می‌کنند در مدت معین شخص دیگری جایگزین سلطان شود تا خطر رفع شود. برای این منظور آنها چوپان روستایی ساده‌ای را می‌یابند که شباهت بسیار زیادی به سلطان دارد و . . .

«سلطان و شبان»، به کارگردانی «داریوش فرهنگ» در سال 1363 خورشیدی تولید و نشر شد.

«مهدی هاشمی»، «محمدعلی کشاورز»، «گلاب آدینه»، «محمد مطیع»، «سیاوش طهمورث»، «سید صادق هاتفی» و مرحوم «احمد آقالو» بازیگران این سریال هستند.

به این ترتیب، سریال تلویزیونی «سلطان و شبان» از شنبه 25 عقرب / آبان ساعت 8:00 شب به وقت تهران ساعت 09:00 به وقت کابل و 9:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

ف ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر